Heb je klachten over de afhandeling van je dossier, dan kan je een klacht indienen bij de Federale Ombudsman, bijvoorbeeld: je hebt dringend een visum nodig, maar je moet lang wachten op een afspraak op de ambassade of het consulaat; je wil het je dossier mondeling bespreken, maar de telefoon wordt niet opgenomen; enzovoort. Je moet het probleem eerst aan de bevoegde…

De volledige inhoud van deze fiche is enkel toegankelijk voor leden van Helder Recht.

Om toegang te krijgen :

Nog geen lid?

Vraag info over onze abonnementen

Ontdek al onze diensten

Je vindt meer info:

De volledige inhoud van deze fiche is enkel toegankelijk voor leden van HelderRecht.

Om toegang te krijgen:

Nog geen lid?

Vraag info over onze abonnementen

Ontdek al onze diensten

Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Pas de Modification 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) Click op de afbeelding om meer te weten te komen over Creative commons

Misschien vindt u deze fiches ook interessant